+31 (0)6 – 46 09 09 59 info@atelierbloom.nl

Veelgestelde vragen

Wat zijn de bezorgkosten?

  • Onze bezorgkosten bedragen €5,-. Wij bezorgen onze bloemen persoonlijk tot aan de deur zodat we er zeker van zijn dat de bloemen perfect afgeleverd worden.

Waar bezorgen wij?

  • Wij bezorgen in Delft, Midden Delfland, De Lier, Rijswijk Buiten, Delfgauw, Lansingerland, Nootdorp, Pijnacker. Val je buiten onze bezorgregio maar wil je toch onze bloemen ontvangen of versturen? Neem dan even contact met ons op voor de mogelijkheden via info@atelierbloom.nl 

Wanneer worden mijn bloemen bezorgd?

  • Wij bezorgen op vrijdag tussen 12.00 en 16.00 uur.

Wat gebeurt er met de bloemen als ik niet thuis ben?

  • We proberen de bloemen bij de buren af te geven en zullen een afleverbewijs in je brievenbus doen. Mocht dit niet lukken nemen wij de bloemen terug mee naar het bedrijf en kan je het daar ophalen. 

Kan ik ook op andere dagen bloemen laten bezorgen?

  • In principe bezorgen wij alleen op vrijdag maar wenst u een specifieke bezorgdatum dan kan je met ons contact opnemen via info@atelierbloom.nl en de mogelijkheden bespreken.

Wat voor vaas krijg ik als ik voor de optie bijpassende vaas kies?

  • Wij zetten de bloemen in een vaas die past bij de vorm van het boeket. Dat is altijd een transparante, glazen vaas van kwalitatief goed, stevig glas.

Kan ik specifieke wensen doorgeven?

  • We maken elke week bijzondere combinaties met zoveel mogelijk bloemen direct van de kweker. Hier worden van tevoren assortiment en kleurafspraken over gemaakt. Mocht je echt specifieke wensen hebben dan kan je altijd 5 werkdagen voor levering contact opnemen met ons via info@atelierbloom.nl en dan bekijken wij de mogelijkheden.

Kan ik naast boeketten ook bloemen voor een bruiloft, uitvaart of andere gelegenheid bestellen?

  • Jazeker! Maar omdat wij dit als persoonlijke wensen zien willen we dit graag persoonlijk met jou bespreken. Stuur een email met je wens naar info@atelierbloom.nl en wij nemen dezelfde werkdag nog contact met jou op.

Kan ik de bestelling nog wijzigen of annuleren?

  • Wij kunnen ons voorstellen dat er iets onvoorziens gebeurt waardoor je de bestelling moet wijzigen of annuleren. Dat kan tot 4 werkdagen voor levering via info@atelierbloom.nl Let op, je krijgt altijd een bevestiging van ons hiervan!

Ik wil graag iemand verrassen met bloemen inclusief een persoonlijke boodschap, kan dat?

  • Jazeker! Doorloop alle stappen en je komt vanzelf bij de optie ‘kaartje toevoegen’ 

Blijf ik anoniem?

  • Geef je de bloemen cadeau? Dan ziet de ontvanger alleen de tekst die jij op het kaartje zet. Niet jouw naam en adresgegevens. Jouw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven.